woensdag 17 mei 2017

Weborders


Via Weborders, vind je alle orders terug, die via de webshop zijn bestelden voldaan. De artikelen zijn door de kassa software in reservering geplaatst.

Voor iedere order regel staat onder status een gekleurde stip:

Rood   = geen voorraad
Oranje = niet alles op voorraad
Blauw  = alle artikelen op voorraad
Groen  = deze order is verwerkt/afgehandeld
Grijs    = deze order is geannuleerd
Paars   = een order die gesplitst moet gaan worden ivm voorraad in verschillende filialen

Links bovenaan is er o.a. de mogelijkheid om voltooide orders wel/niet weer te geven 
Zodra er op de order regel wordt gedrukt, wordt de weborder geopend en komen de producten die besteld zijn in beeld.


 Bovenaan staan de klantgegevens en afleveradres/factuuradres

Selecteer het filiaal, waar het artikel aanwezig is
Druk op Print Picklist om de order te verzamelen. 


Druk hierna op Verwerk Order de artikelen worden uit reservering doorgeboekt als verkoop. De omzet wordt geregistreerd op order datum. De pakbon/verzend bon komt automatisch als PDF naar voren en deze kan gebruikt worden om op het pakket te versturen.

Crediteren Weborder
Een afgehandelde Weborder (groene  stip) crediteren:

Open de reeds afgehandelde order en selecteer het filiaal waar de artikelen retour komen.
Druk op de knop Artikel(en) retour en draai eventueel de pakbon uit.

Er komt nog een melding: Are you sure you want to return the selected article(s) Ja – Nee
Nu verschijnt er achter deze weborder regel een retour icoon.



Vragen of een reactie kunt u hier onder onder achterlaten of neem contact met ons op via 085-0438410.

0 reacties:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

 

Copyright 2018 KassaCompany

StoreContrl Cloud kassasysteem handleiding